Stereo Hearts

Onsdag idag, skoldagen brukar vara ganska lugn då. Vi har inte haft så många lektioner men rätt lång. Hemkunskap sista lektionen, vi bakade råg bullar. Väldigt goda blev dem. Idag kom även en ny kille till vår klass och hälsade på. Vi har vetat hela tiden att han går i vår klass, men inte ska gå där så ofta på grund av något, men idag kom han och hälsade på. Han var snäll, pratade inte så mycket med honom, men fick ett bra intryck av han!
Efter skolan, gick jag till läxhjälpen, fick lite spanska gjort & jag kom hem för ett tag sen. Konfa idag som börjar 6 men hoppar nog den, jag är så himla trött så orkar inte gå dit. Har ni haft en bra dag idag?


Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine
dagens låt, super bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0