Idag blev det stan, eurostop och träffa Daniel!

Idag blev det inte som jag tänkt. Som jag skrev i mitt inlägg i morse skulle jag inte gå till stan idag, men riktigt så blev det inte. Det blev stan och eurostop. Eurostop är ett shopping center. Det var en familj dag på stan, jag mamma och syster. Jag fick med mig lite grejer hem, är otroligt nöjd. Blev en färgglad tröja från monki, och en enkel tröja och en super fin kofta från H&M. Älskar koftan, färgglad och super skön. Jag har tagit bilder på allt så jag lovar att lägga upp dem i morgon! Jag brukar ju inte vara så duktig på att lägga upp bilder när jag säger de, men i morgon lovar jag. Ska ta mig tid att fota och lägga upp här. I morgon är det ju kyrkan på morgonen när alla andra sover, men efter det lägger jag upp dem. Efter att jag varit i stan och på eurostop SMS Daniel mig och frågade om vi kunde hitta på något, och jag hade inget annat bättre för mig så jag gick till honom. Vi tog det mest lugnt, var ute i det super kalla vädret. Förstog inte varför vi var ute, men men. Han är snäll han. I kväll tar jag bara det lugnt, jag kollar på film och dricker mineral vatten. Idag är det extremt kallt ute, man vill inte vara utomhus. Man fryser till is känns det som. Får snart ta fram vinter jackan, eller i alla fall mössa och vantar! Nu ska jag fortsätta se på filmen på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0