mysig höstdag i Göteborg!

Vilken mysig lördag har haft! Jag och min mamma har varit i Göteborg och träffat min mammas kusin, och gått runt på stan hela dagen i det härliga höst vädret. Vi åkte upp till Göteborg igår, och sov hos mammas kusin för att slippa gå upp så tidigt idag när min syster skulle sim tävla. Efter en god frukost så gav vi oss ut på Göteborgs gator. Vi gick runt i mysiga affärer, tog en super mysig fika och bara hade det super bra. Vädret var super fint, mysigt höst väder. Jag fick med mig några saker hem, en super mysig halsduk, mössa och vantar. Super sköna är dem. Jag är ingen möss människa för jag tycker alltid att jag är super ful i mössor, men denna var jätte fin och kommer användas flitigt i höst/vinter. Fick också med mig ett par sammets leggings. Jag kom hem för ett tag sedan, just nu tar jag det lugnt och ska bara göra det resten av dagen. Är så himla trött och har rätt ont i halsen, känns som jag är på väg att bli förkyld. I morgon är det söndag och sista dagen på helgen, tyvärr. Har ni haft en bra lördag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0