Träffat Nina och inatt sover Filippa hos mig! :)

Idag vart det dålig uppdatering här i bloggen men det får ni leva med nu när jag har höstlov. Jag tänker inte sitta inne hela dagen och blogga. Idag har jag hittat på andra roliga grejer. Jag tog det lugnt exakt hela förmiddagen, kollade på film, åt frukost i lugn och ro. Super skönt. Efter lunch och jag fixat till mig lite åkte jag hem till Nina. Vi gick en promenad i höst vädret och sen tog vi det lugnt. Pratade om allt mellan himmel och jord. Tidigt i kväll runt 7 så kom saknade Filippa hem till mig. Var så sjukt längesen vi sågs så det är super kul att hon kunde komma, hon sover även här i natt. Vi har mest fjantat oss, pratat och ätit kladdkaka. Just nu bloggar jag från ipoden och hon sitter vid datorn. Måste bara säga att det är sjukt bra att ha en blogg.se ap. Väldigt smart faktiskt. Vi ska bog snart sova, är faktiskt ganska trött. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorgon. Godnatt allihopa!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0