första Oktober 2011

God morgon allihopa!

Hoppas ni har sovit gott i natt och ni hade en bra fredag kväll. Jag var väldigt trött igår kväll, men kvällen var bra endå. Vi hade gäster, eftersom mamma fyllt år. Trevligt var det, god mat och trevligt sällskap. Somnade runt tolv och vaknade vid 11 tiden i morse. Det var extremt skönt att få sova ut, är så trött på att gå upp tidigt. Min helg kommer spenderas med spanska boken, haha. Plugga, plugga och plugga lite till. Det suger om jag ska vara ärligt. Men lika bra att få det gjort. Jag har två prov veckan som kommer och en stor inlämning på no. Inte roligt alls. Jag måste jobba lite hemma på no också, fråga mamma/pappa om lite grejer. De vi jobbar med heter en sväng om i kroppen. Men tillbaka till lördag. Jag ska alltså plugga denna dagen och inte ha speciellt roligt, haha. Men men. Så får det bli. Vi får höras lite senare, nu ska jag fixa mig och sen börja med spanskan.


Detta va något jag drack till frukost idag, ser kanske inte så gott ut. Men det var det. Super gott.
Finns en rätt stor låda på maxi som innehåller en massa frukt och de kan man ha till smoothie


Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: haha ja, men hur kul är det att vara normal lixom? ;)

gött! jag vet inte riktigt, om någon vecka förhoppningsvis!

2011-10-01 @ 17:56:01
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: Amanda Jonsson

smoothie!! <3

2011-10-01 @ 18:02:34
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE. LYCKA TILL!

2011-10-01 @ 19:30:05
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0