Kyrkan & parken

Dålig uppdatering idag känner jag, men jag har inte haft tid till att sätta mig ner och skriva. Eftersom det är söndag idag, innebar det kyrkan för min del i morse. Var otroligt trött när klockan ringde, och hade gärna fortsatt att sova. Efter kyrkan cyklade jag hem i det iskalla vädret och städade mitt rum, kollade på skidjacka & åt lunch. Runt fem tiden, skulle jag till skateparken och träffa Anton och några fler, så jag mötte upp Frida och vi fick skjuts dit. Vi var där och kollade när dem skejtade, dock frös vi otroligt mycket. Mina tår var som isbitar. Men kul var det där. Alla som är där, är väldigt duktiga på att åka. När jag kom hem tog jag mig en dusch och nu tar jag det lugnt framför tv. I morgon är det måndag och skola igen, hoppas på att det blir en bra vecka. Jag ska få tandsmycke i morgon! :)
väldigt duktig!

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

tack! :)

2011-10-16 @ 23:24:25
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0