MONDAY



Första skoldagen idag, den var rätt bra. Lite trött dock som vanligt på måndagar. Vi har inte så många lektioner på måndagar så det är rätt skönt. Efter skolan gick jag med Anton hem, vi tog det lugn. Spelade cod, ett skjut spel som var väldigt roligt, sånt är faktiskt kul. Sen gick vi ut i det kalla värdet och åkte skateboard. Jag kan inte åka men kollade på när Anton, Daniel & Fredrik åkte. Dem var rätt duktiga. Fick testa ett trick, satte det NÄSTAN. Rätt kul, för de var första gången jag testade, blev lite imponerad att jag kunde. Jag skulle ju fått tandsmycke idag, men så blev det inte. Tar det i morgon eller på onsdag i stället! Längtar som bara den, har länge velat ha ett tandsmycke. Sen saknas bara ett till hål i örat, haha. Nu ska jag snart äta mat och sen bara ta det lugnt. puss.



Kommentarer
Postat av: Emelie!

sv: Ja något sånt ;)

2011-10-17 @ 21:26:23
URL: http://emeliewinquist.blogg.se/
Postat av: MARIE HANNA NYBERG ♥

sv: tack så hemskt mycket!!

2011-10-17 @ 21:34:53
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0