Onsdag- tandsmycke

Min onsdag har varit ovanligt bra, men mitt humör och trötthet har varit lite så där. Är bara sjukt trött hela tiden, men jag lägger mig väl för sent och måste upp för tidigt & gå långa dagar i skolan. Torsdagar är faktiskt värst av alla dagar denna veckan. Allt är stressigt då, men den dagen kommer i morgon. Hoppas på icke så stressigt. Jag blir bara arg, sur och mer trött än vad jag redan är då. Men åter till min dag idag. Det var skola som vanligt idag, sen läxhjälp & efter det blev det konfa. På konfan var det roligt som vanligt, lekte lekar, fikade & hade andakt. Alltid lika mysigt och roligt där. Är fortfarande lika taggad till Österrike. Längtar som bara den. Fixade också mitt tandsmycke idag, är super nöjd och det är super fint. Tack snälla Per!! Jag har precis börjat kolla på ett tv program, men ska nog fixa mig snart och gå och sova i stället, och hoppas på att vakna upp till bra väder och bra humör. Hoppas ni har haft en bra dag och sover gott i natt! puss.
Inte alls bra bild, tog den med datorn. Men de kommer bättre bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0