FRIDAY!

sjukt duktig tjej!

Fredag idag och min dagar har varit super bra. Alltid skönt med fredag och kunna gå runt och veta att man slipper skolan i morgon. Idag har vi som vanligt haft en lång rast och då gick nästan alla tjejer i klassen och åt på blue thai. Den kina restaurang som har sjukt god mat, kan ju säga att vi gick inte där ifrån hungriga. Jag kunde knappt gå rakt och mådde nästan illa för jag var så mätt. På matte & no lektionen så fick vi fika av vår lärare James. Mysigt var det. Vi har helt klart världens bästa klass. Familjen annorlunda som jag kallar oss, haha. Slutade runt tre, cyklade då till stan med Frida. Beställde klipptid och kollade i lite butiker. Fick med mig en tröja hem. Visar i helgen. jag har nyss ätit mat och ska bara ta det lugnt resten av kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0