MY DAY

Idag har jag inte varit speciellt uppdaterad här i bloggen men så får det bli ibland. Jag har haft annat för mig och då har bloggen hamnat lite åt sidan. Idag gick jag upp klockan 8 för att gå till kyrkan. Räcker kanske med att jag säger att jag var sjukt trött i morse när klockan ringde. Skulle hjälpa till idag i kyrkan, gjorde en grej som bara prästerna brukar få göra så jag var extremt nervös, men jag klarade det. Det var lite roligare i kyrkan idag än vad det brukar vara, familjegudkänst idag och då är de lite mer `avslappnat´ och alla små barn sjunger. När jag kom hem tog jag det lugnt, pluggade lite engelska en liten stund men somnade för jag hade så ont i huvudet & var så trött. Sen gick jag och mamma en runda i det härliga höst vädret. I kväll har jag bara kollat på film & sitter nu med ansiktsmask. Ska faktiskt snart gå och lägga mig, är så himla trött och vill vara pigg och glad i morgon. Måndagar brukar vara väldigt trötta, alltid lika trött. Inte så många lektioner i mon, vilket är bra & skönt. Sov gott allihopa. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bojan

sv:Tack! Hoppas du får en fin måndag! :)

2011-10-24 @ 09:31:03
URL: http://bojans.devote.se
Postat av: Bojan

sv:Åh tack! :D

2011-10-24 @ 09:31:55
URL: http://bojans.devote.se
Postat av: sanna

SV: Okej! :) Jag kollar på film och svarar på kommentarer :) Hur är det med dig idag då? :)



Kram

2011-10-24 @ 11:22:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0