Läxhjälp & Konfa

Hola Amigos!
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, men är otroligt trött efter alla dagens aktiviteter och skola. Så klart var det skola idag, jag var otroligt trött i morse när klockan ringde och jag hade väldigt ont i magen, men tog mig upp endå. Det var lika bra, för efter ett tag gick det över, hade inte lika ont i magen längre. Skönt det. Slutade skolan vid tre, hade hemkunskap sista lektionen, vi gjorde pizza. Den blev super god, jag och Clara var väldigt duktiga. Efter skolan blev det läxhjälp, fick gjort lite matte och i morgon är det matte prov som gäller. Sen är jag klar med alla prov och har bara en inlämning kvar som måste bli väldigt bra och klar. Ska bli så skönt, när allt är gjort och klart. Efter det blev det hem en snabbis, innan jag cyklade ner till konfan. Vi hade cafe dag, vi lekte lekar och sjöng sånger och fikade. Mysigt. Det är alltid kul där. Jag kom hem för ett litet tag sen och har precis fixat mig och ska sova nu. I mon är det matte prov som gäller, önska mig lycka till! <3

Kommentarer
Postat av: Bojan

sV:Galet! ;)

2011-10-05 @ 23:05:38
URL: http://bojans.devote.se
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: hihi! lycka till på provet!!

2011-10-05 @ 23:47:26
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0