Mysig dag på väla shopping centrum!

Idag har jag tillbringat min dag på väla shopping centrum tillsammans med min familj och Nina. Även mina kusiner kom en liten stund. Dagen har varit väldigt bra. Vi åkte dit runt 12 i förmiddags och kom hem runt 7 tiden så kan ju säga att jag är väldigt trött i mina fötter nu. Jag fick med mig lite saker hem i alla fall. Jag köpte ett par hörlurar för jag har lyckats spränga mina och en röd t-shirt och två bas linnen i vitt och svart. Lyckas ta sönder mina linnen också. Hittade en annan tröja också men kunde inte bestämma mig om färgen så köpte ej den, men får kolla om dem har den hemma. Jag är fortfarande lite o motiverad till att skriva här i bloggen när inte menyn funkar. Än. Blir så sur. Ska maila blogg.se tror jag. Funderar också på att fixa en ny blogg, börja om på nytt. Vad den ska heta kommer jag inte säga för ens jag vet helt säkert om jag ska byta. Just nu tar jag det lugnt, kollar på film och läser bloggar. Mysig torsdag kväll. Är ganska trött idag så hoppas på att somna i tid. Har haft svårt att somna nu när vi har varit lediga, jag har inte somnat för ens 1-2 tiden och vaknar runt 11 så blir så trött under dagen men kan endå inte somna. Konstigt nog. Men ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon istället! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0