friday night

bild jag tog igår kväll innan jag åkte iväg!
Igår var jag som sagt hemma hos min kompis och sov sedan över där. Hade super kul och är rätt trött just nu, haha. Vi la oss ganska tidigt endå och vaknade rätt tidigt och har bara tagit det lugnt hela dagen men endå är jag så himla trött. Har väl sovit lite så där. Vaknat flera gånger på natten och frusit ihjäl, speciellt mina fötter. Elen gick i huset i går kväll och därför var det så himla kallt, för dem fick inte igång den för ens i morse. Men kul har jag haft. Kom hem för några timmar sedan, kollar just nu film och har nästan precis duschat. Ska bara ta det lugnt resten av dagen, har inte speciellt mycket ork till någonting faktiskt. I morgon är det kyrka som vanligt.

Kommentarer
Postat av: MADDES

vilken fin bild

2011-10-29 @ 17:45:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0