JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!!

Så här glad är jag idag. Det har varit en väldigt bra skoldag och den blev ännu bättre när jag fick reda på hur det gick för mig på mitt so prov. Jag är så himla nöjd över mitt resultat. Jag fick D och det är ungefär ett - VG och det gjorde mig super glad. Jag blev så nervös när hon sa att vi skulle få tillbaka proven, jag var säker på att jag skulle få göra om det men istället var det bara positiv resultat. Super nöjd över mig själv. Måste dock få bättre självförtroende, har så hög press på mig själv, och tänker mest negativt, alltså är väldigt  osäker på mig själv i dessa lägen. Tyvärr. När jag kom hem från skolan, satte jag igång att plugga och nu har jag precis duschat. Jag ska plugga lite spanska till, och ska snart äta lite. Har ni haft en lika bra dag som jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en grymt fin kväll sötnos! =)

2011-10-03 @ 20:43:33
URL: http://alinah.se
Postat av: Anna Rabe

Grattis till resultatet på SO provet!

Bra jobbat,tro på dig själv!

2011-10-03 @ 20:47:31
Postat av: Linn

sv: haha det tycker jag med :D

grattis till so-provet!!

2011-10-03 @ 21:13:23
URL: http://lalalinn.blogg.se/
Postat av: Hanna Nyberg

sv: ajjemän! helt okej. du med? :)

asså jag vet inte riktigt, jag har ingen aning, tar de som jag får typ. eftersom de inte är någon tid kvar..

2011-10-04 @ 00:29:01
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0