Shopping

Har är de tre plaggen jag köpte igår. Är super nöjd! Jag är mest nöjd med koftan, den är så himla fin och mysig, älskar färgen på den. Det är ju ingen tråkig, svart eller grå kofta. Tröjan i mitten är lite stor men vad gör de, den är perfekt att ha under koftan till ett par svarta jeans och det är så jag ska gå klädd i skolan i morgon. Det har jag redan bestämt. Tröjan på översta bilden är svart på armarna, och rosa fram & röd bak. Super häftig.
Jag köpte lite fler grejer förra veckan också, och en tröja i onsdags men det visare jag lite senare ikväll! puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: OM hon är! :)

2011-10-09 @ 16:41:49
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0