ÄNTLIGEN!!

Nu är det äntligen helg. Så himla skönt, som jag har längtat!  Skolveckan har gått snabbt men endå känt som den vore väldigt lång. Dagarna har varit långa, kanske därför. Fredag är helt klart den bästa skoldagen, vi har knappt några lektioner och en super lång rast. Jag cyklade då tillsammans med Anton & Filip och lämnade en lapp om en resa till Österrike med konfan, hoppas att jag kommer med. Får panik annars, haha. Efter det cyklade jag hem till Frida och var där resten av rasten. Vi kollade på favorit filmen Never say never. Åh, älskar den filmen. Justin Bieber är så himla bra. Slutade kvart i tre idag, men kom inte hem för än klockan fyra, var kvar och jobbade no med Frida. Dock är vi inte klara helt än. Men de fixar vi under helgen. Det är i alla fall otroligt skönt att ha helg nu. Resten av dagen blir, ta det lugn framför tv. Idol antagligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0