avskyr torsdagar

Hej allihopa!
Gud så skönt det är att vara hemma, jag avskyr torsdagar. Har jag konstaterad nu. Torsdagar är så himla stressiga, jag flänger hit och dit. Får inte en lugn stund på hela dagen. Först skola, slutar tre och fick cykla snabbt hem i ös regn och sen till stan för att möta upp Nina, sen direkt till konfan, hade läsning idag. Vi pratade om jag pärlan. Sen direkt efter konfan fick jag cykla till dansen i motvind. Jag var helt borta på dansen, orkade knappt någonting och var bara allmänt trött och hade ont överallt. Ville helt enkelt bara hem. En annan sak som inte var bra idag var att vädret har varit super dåligt, regn och blåsigt och det vädret hade vi ute idrott i. Det sög rent ut sagt. Kallt som bara den var det, och alla gnällde. Inte varit min dag idag direkt. Det är väldigt skönt att vara hemma nu, ska ta mig en dusch nu.
Btw köpte jag en ny t-shirt i stan idag. Oh! står det på den. Kommer lägga in bild på den i helgen, jag lovar. Ska försöka hinna fota allt annat jag köpt den senaste månaden också! I morgon är det fredag & helg. Så skönt!!
så söta killar i de pojk bandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0